Κυριακή 26 Φεβρουαρίου 2023

 

ΌΤΑΝ ΣΥΖΗΤΑΜΕ…

Όταν συζητάμε

μια μαγική αίσθηση περιπλανιέται στον αέρα...

Σαν δυο ψυχές που ενώνονται στις ίδιες σκέψεις.

Και είναι η αναζήτηση της επόμενων λέξεων που θα σου πω,

αυτές που θα σε πλημμυρίσουν με χαρά,

που σου φωνάζουν γλυκά πως σε νοιάζομαι

και είναι η αναζήτηση αυτή των λέξεων

που ενώνεται με τη δικιά μου προσμονή

αυτή που θα γεμίσει εμένα με ευτυχία...

Όταν συζητάμε

στον κόσμο ετούτο δεν υπάρχει κανείς τριγύρω,

μόνο εσύ κι εγώ

και μια κατανόηση μεταξύ μας

που γίνεται ένα πρωτόγνωρο τραγούδι.

Όταν συζητάμε

δεν υπάρχει τίποτα τριγύρω

μονάχα η ιδιαίτερη αίσθηση

πως χανόμαστε ο ένας στον εαυτό του άλλου

ακόμη κι όταν μιλάμε για πράγματα ανούσια...

Όταν συζητάμε εμείς οι δύο

τα λόγια αιωρούνται σε μυαλό και κορμί

και γράφονται γλυκά στα κατάβαθα της καρδιάς μου,

γιατί αυτά τα λόγια είναι εσύ κι εγώ,

είναι μια ένωση μικρή

που χωράει αβίαστα των καρδιών μας την αγνή φλόγα...

Όταν συζητάμε

δεν υπάρχει τίποτα τριγύρω,

μονάχα εσύ κι εγώ,

τα λόγια μας και μια τρέλα που απογειώνει το τώρα,

εμένα και το νόημα της ζωής μου...

 

Ευγενία Τζένη Τσιούγκου



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου