Κυριακή 26 Φεβρουαρίου 2023

 

ΠΕΡΙΠΛΑΝΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΝΟΥ

 

Περιπλανήσεις του νου

στο απέραντο μπλε τ’ ουρανού και της θάλασσας,

περπατώντας στα κύματα

και στην άκρη τ’ ασπρογάλαζου αφρού…

Εκεί έρχεσαι ξανά στο μυαλό μου

και οι θύμησες πολλές

ξεκινούν τα ταξίδια τους σε χώρες μακρινές

και κόσμους αθέατους…

 

Περιπλανήσεις του νου,

ταξίδια ψυχής σε μια βρεγμένη αμμουδιά

σαν να έχω στο σώμα μου τα φτερά ενός γλάρου…

Εκεί έρχεσαι ξανά στο μυαλό μου

και προσπαθώ ν’ ανακαλύψω

όλα όσα σε κρατάνε μακριά μου,

μα το ταξίδι ολοκληρώνεται

χωρίς να φανερώνεται η αιτία, μα ούτε κι εσύ…

 

Περιπλανήσεις του νου σ’ αλαργινά νησιά,

βήματα μες στην αλμύρα, μες στη σιωπή…

Εκεί έρχεσαι ξανά στο μυαλό μου

και τα δικά σου βήματα αφήνουν ένα τραγούδι πίκρας

σ’ ένα τοπίο βουβό και άχρωμο…

Λείπεις και τα πάντα έχουν φορέσει τη μοναξιά,

μα κι εκεί ακόμη πάλι έρχεσαι στο μυαλό μου

κι ένα φεγγάρι ξαγρυπνά μαζί μου

τις νύχτες που έχω ανάγκη την αγκαλιά σου…

Περιπλανήσεις του νου

σ’ ένα σώμα που αναζητά μονάχα εσένα…

 

Ευγενία Τζένη Τσιούγκου




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου