Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2023

 

Περίμενε λίγο…

 

Περίμενε λιγάκι…

Θέλω να χαθώ στα μάτια σου,

όχι για να ταξιδέψω εκεί,

μα για ν’ ανακαλύψω τα μονοπάτια

που οδηγούν στην καρδιά σου.

Προσπαθώ

αν και ξέρω πως δεν θα τα βρω ποτέ.

Ποτέ δεν θα φτάσω εκεί

που βρίσκεται το κόκκινο πάθος σου.

Περίμενέ με λιγάκι…

Φεύγεις γρήγορα

και τα μάτια μου δεν προφταίνουν τα δικά σου.

Περίμενε λιγάκι…

Να φτάσω τουλάχιστον στην αρχή απ’ το μονοπάτι σου,

γιατί στο τέλος του ποιος ξέρει αν θα μπορέσω.

 

Περίμενε λιγάκι…

Να παρατηρήσω τα μάτια σου που μικραίνουν,

μα λαμπυρίζουν στο χαμόγελό σου.

Περίμενε λιγάκι…

Να κρατήσω βαθιά μέσα μου τις ακτίνες του ήλιου σου,

να ζεσταθώ στο χαμόγελό σου.



Περίμενε λιγάκι…

Να δω τα βήματά σου,

ν’ αγκαλιάσω το σώμα σου με το βλέμμα μου.

Να δω τα βήματά σου,

να τα μετρήσω, να τα θυμάμαι,

να μάθω ως που φτάνει η ζωή σου.

Λιγάκι άσε με…

Όσο εσύ θέλεις, μα άσε με…

Περίμενε λιγάκι…

Να φυλακίσω κάτι απ’ την παρουσία σου.

 

Λείπεις απ’ την ζωή μου,

μα μην λείπεις απ’ τα μάτια μου.

Τα μάτια μου, τα χέρια μου, το σώμα μου,

όλα περιέχουν τον πόθο της ζωής,

τον έρωτα δίχως τέλος, δίχως σύνορα.

Περίμενε λίγο…

Μόνο λίγο γιατί εγώ σε περιμένω πολύ,

απελπισμένα, με πάθος, με λατρεία, με χαρά,

χωρίς λόγια, χωρίς ανούσιες περιγραφές.

Σε περιμένω με το βλέμμα μου,

με τα χέρια μου, με το σώμα μου.

Ανυπόμονα, μεθυστικά, αμέτρητα ΄΄σε περιμένω΄΄…

Και οι λέξεις χωρίς νόημα,

χωρίς την απόλυτη σημασία τους

μπροστά σ’ αυτά που νιώθω,

σ’ αυτά που δεν μ’ αφήνεις να σου πω.

Περίμενε λίγο…

Όπως εγώ περιμένω,

όπως εγώ συγκρατώ τον εαυτό μου να μην στα εκφράσω.

 

Γιατί αν στα πω, θα έρθει ο γλυκός θάνατος.

Αυτόν τον θάνατο γυρεύω μπρος στα μάτια σου,

να πεθαίνω,

να πεθαίνω

ανάμεσα σε χίλια αρωματισμένα ΄΄σ’ αγαπώ΄΄.

Ανάμεσα σε λουλούδια που φυλλορροούν,

στα εκατομμύρια πέταλά τους όσα και τα ΄΄μου λείπεις΄΄.

Περίμενε λίγο…

Να πεθάνω μια φορά στην αγκαλιά σου,

ανάμεσα σε φιλιά παθιασμένα και σε δάκρυα λυτρωτικά.

Εκεί μες στα μάτια σου.

Άραγε έχει δει άλλη την μαγεία τους όπως εγώ;…

Άραγε έχεις δει στα δικά μου τον έρωτα που σε καλεί;…

 

Περίμενε…Περίμενε…

Δεν θα περιμένεις, το ξέρω.

Τα όνειρα δεν περιμένουν

κι εσύ ένα όνειρο είσαι…

Δως μου την εικόνα σου τουλάχιστον.

Περίμενε λίγο…

Ν’ αποτυπώσω στα μάτια μου κάθε σου λεπτομέρεια,

κάθε σου βλέμμα, κάθε σου κίνηση,

εσένα ολόκληρο…

Περίμενε λίγο…

 

Ευγενία Τζένη Τσιούγκου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου