Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2023

Θέλω να σταματήσει ο χρόνος,

και τα δευτερόλεπτα να γίνουν αιώνες,

να μείνω απέναντι σου για πάντα,

να χαζεύω τις λάμψεις των ματιών σου,
να ενώνω το βλέμμα μου με τα μικρά σου χείλη
και να λαχταρώ να γευτώ το τραγούδι της αναπνοής σου.

Θέλω να σταματήσει ο χρόνος,
η νύχτα να παραμείνει σκοτεινή
για να φεγγοβολούν τα μάτια σου πιο πολύ,
το φεγγάρι να ζηλέψει
και τ αστέρια να κρυφτούν στην αγκαλιά του...
Να σε παρατηρώ σιγανά,
να φιλώ με το βλέμμα μου τα μάτια σου,
τα χέρια σου, το σημάδι στο μάγουλο σου,
να υπάρχω μόνο
για να κορυφώνονται οι αισθήσεις μου στην όψη του κορμιού σου....

Να σταματήσει ο χρόνος για πάντα,
να φλέγεται το όνειρο απ' τα όμορφα μάτια σου,
να σε ζω σιωπηλά, μα εκστατικά,
να χάνομαι σε νυχτερινούς ορίζοντες,
να ταξιδεύω σε κατακόκκινες φαντασίες,
να παθιάζομαι σε κάθε κίνηση σου....

Να σταματήσει ο χρόνος,
μα εμείς να βαδίζουμε ο ένας πλάι στον άλλο,
να νιώθω την αύρα του κορμιού σου χωρίς να σ’ αγγίζω,
το άρωμα σου που μεθά της ψυχής μου τις κρυφές επιθυμίες,
να περπατώ δίπλα σου και ο δρόμος να  ναι ατελείωτος,
μονάχα για να σε έχω κοντά μου όλο και πιο πολύ....
Να σε ζω έτσι

και ο αισθησιασμός να διαπερνά την πύρινη αφή του έρωτα...
Να σταματήσει ο χρόνος και τα δευτερόλεπτα να γίνουν αιώνια
σαν τις ανυπέρβλητες λάμψεις των ματιών σου...

Ευγενία Τζένη Τσιουγκου




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου