Σάββατο 21 Οκτωβρίου 2017

ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ…

Μια νύχτα σαν όλες τις νύχτες
θα περιμένω να έρθεις στ’ όνειρό μου
γιατί ούτε κι εκεί θέλεις να έρθεις,
αλλά εγώ θα σε περιμένω
όπως η σιωπή περιμένει τους ήχους της αγάπης,
όπως η θάλασσα τον άνεμο,
όπως τ’ αστέρια τη νύχτα,
όπως τα πουλιά το ταξίδι,
όπως τα λουλούδια τον ήλιο,
όπως η ψυχή την ευτυχία…

Μια νύχτα σαν όλες τις νύχτες
θα περιμένω να έρθεις στ’ όνειρό μου
μια νύχτα βροχερή ή μια νύχτα ξάστερη
μ’ ένα άγγιγμα σου να ξυπνήσεις την ελπίδα,
με το φως σου να στολίσεις το προσκεφάλι μου,
με το φλογερό φιλί σου να μ’ αγκαλιάσεις,
να’ ρθεις μια νύχτα βροχερή ή ξάστερη
και να φέρεις όλου του κόσμου την ομορφιά
κρυμμένη στ΄ άγγιγμα σου, στο φως σου ,
στο φιλί σου, στην αγκαλιά σου…
Μια νύχτα σαν όλες τις νύχτες
θα περιμένω να έρθεις στ’ όνειρό μου…

Ευγενία Τζένη Τσιούγκου

21/10/2017

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου