Πέμπτη 19 Οκτωβρίου 2017

ΘΑ ‘ΘΕΛΑ ΝΑ ‘ΞΕΡΑ

Θα ‘θελα να ‘ξερα
τι σκέφτεσαι όταν με κοιτάς,
ποιες λέξεις κρύβονται στο καστανό σου βλέμμα,
τι να μου λες
την στιγμή που τα μάτια μας γίνονται ένα
σαν μια απέριττη σιωπή
που χάνεται στο κενό ανείπωτων συναισθημάτων,
σαν σκέψεις που διαχέονται γύρω μας
μιλώντας ίσως για τ’ ανεξήγητα πάθη του έρωτα…
Θα ‘θελα να ‘ξερα
τι σκέφτεσαι όταν με κοιτάς,
και με γητεύεις σε στιγμές διαρκείας,
στιγμές που δημιουργούν το χρόνο
που δεν προλαβαίνεις πια να μετρήσεις
και με παίρνεις μαζί σου ξαφνικά
στις δυο μαγικές λάμψεις των ματιών σου…
Θα ‘θελα να ‘ξερα
τι σκέφτεσαι όταν με κοιτάς,
και με παρασύρεις σε μια χώρα γεμάτη από σένα
γιατί εγώ δεν έχω άλλη πατρίδα
παρά μόνο αυτή της καρδιάς σου
όπου οι αμέτρητες αναμνήσεις σαν φθινοπωρινά φύλλα
στριφογυρίζουν γύρω απ’ το κορμί μου,
όπου χιλιάδες φιλιά σαν τριανταφυλλένια πέταλα
προσπαθούν να χαϊδέψουν το λαμπερό πρόσωπό σου… 
Θα ‘θελα να ‘ξερα
τι σκέφτεσαι όταν με κοιτάς
γιατί δεν μπορώ πια ούτε να ξεχάσω,
ούτε να ζήσω χωρίς το βλέμμα σου,
αυτό το εξαίσιο βλέμμα σου
που κρυφά ονειρεύομαι
κι αναζητώ γύρω μου
και υπάρχει πάντα στα πιο μύχια κύτταρά μου…


Ευγενία Τζένη Τσιούγκου   19/10/2017

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου