Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2016

Σ’ αγαπώ



Ξέρω ότι σ’ αυτόν τον κόσμο
υπάρχουν ομορφότερα μάτια
αλλά εγώ αγαπώ τα δικά σου
με το γλυκό καστανό χρώμα…

Στ’ ονειροπόλο βλέμμα σου
χορεύουν χίλιες σκέψεις μυστικές…
Πόσο θα ‘θελα να ζήσω μες στα μάτια σου
για να λύσω το μυστήριο που τα διακατέχει!
Ν’ ανακαλύψω τα συναισθήματα
που μόνο στο δικό σου βλέμμα
συνυπάρχουν με μια αρμονία χωρίς τέλος!

Κι εσύ,
όταν κάποια φορά αντικρύσεις τα δικά μου μάτια,
μην γυρίσεις το βλέμμα σου αλλού, μη!
Προσπάθησε έστω και για μια φορά
να δεις μέσα τους την καρδιά μου
που χρωματίζει με έρωτα τις ίριδες των ματιών μου,
προσπάθησε να δεις το φλογερό πάθος
που κυριεύει το κορμί μου,
την ερωτική απελπισία
που κομματιάζει την ψυχή μου,
το πόθο μου να τυλίξω το σώμα σου με το σώμα μου
και να εισχωρήσω στην σκιά σου.

Έλα δίπλα μου για ένα λεπτό.
Θέλω να νιώσεις την δόνηση από το κορμί μου
όταν θα συλλογίζομαι ότι γίνομαι δική σου,
να δεις το τρέμουλο των χειλιών μου,
όταν θα φαντάζομαι ότι το κόκκινο στόμα μου
ταξιδεύει πάνω στο δικό σου στόμα,
να αισθανθείς το σκίρτημα της καρδιάς μου
όταν θα σκέφτομαι ότι τα χάδια σου μ’ αγγίζουν παντού
      πότε σε αργό τέμπο, πότε σε γρήγορο - ,
όταν θα μ’ αγκαλιάζεις
με το βλέμμα σου, την καρδιά σου, τα χέρια σου,
με όλο σου το είναι
και οι ανάσες μας θα τραγουδούν την ίδια μελωδία…..

Μάθε πως αν έρθεις κοντά μου,
είμαι ικανή να φανταστώ όλα αυτά σ’ ένα λεπτό
και να ζήσω ένα άπιαστο, μεθυστικό όνειρο.
Άλλωστε τόσο δεν κρατάνε τα όνειρα;

Τώρα καταλαβαίνεις πόσο σε θέλω;
Σε περιμένω πολύ καιρό.
Είμαι ήδη μια αναμμένη φωτιά
που περιμένει τη δική σου
για να γίνει πυρκαγιά και να ΄΄καούμε΄΄ μαζί…
Μπορείς να καταλάβεις πως ζω
για τις στιγμές που είσαι κοντά μου

Καστανά μου μάτια,
υπέροχο χαμόγελό μου,
μου λείπεις
και το να είμαι μακριά σου απλά με σκοτώνει.
Η ανάμνησή σου με τρελαίνει,
η ανάμνησή σου μ’ εκστασιάζει,
ποτέ δεν έχω νιώσει έτσι….. 

Σ’ αγαπάω όχι μόνο με την καρδιά μου,
σ’ αγαπάω με όση δύναμη έχει το είναι μου!
 Η αγάπη μου για σένα είναι τόσο μεγάλη
που σκορπίζεται σε όλη την πόλη,
σ’ όλη τη γη,
όπου κι αν βρίσκεσαι.
Αν παρατηρήσεις προσεκτικά την πλάση γύρω σου,
θα δεις τον έρωτά μου.

Κοίτα τ’ αστέρια…
Θ’ αναθέσω σε κάποιο
να σου στείλει την καρδιά μου,
ή κοίτα τη θάλασσα
όπου χίλια αστέρια στέλνουν τη λάμψη τους στα νερά της,
γιατί εκεί κρύβεται το φως του έρωτά μου…

Να σου στείλω την σκέψη μου με χίλια σ’ αγαπώ,
να σου στείλω τη ζωή μου
μ’ όλη αυτή την τρέλα που λέγεται έρωτας…

Ευγενία Τζένη Τσιούγκου
9/1/2016


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου