Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2016

ΕΣΥ

Σ’  αγαπώ,
μου είσαι απαραίτητος,
η ζωή μου περιστρέφεται γύρω σου
όπως η γη γύρω απ’ τον ήλιο,
ο ήλιος είσαι εσύ
και ζεσταίνεις τη γη μου, εμένα.

Ο πόθος μου για σένα
με κατακλύζει σαν καταρράκτης
που παλεύει να πνίξει την λογική μου.

Στα όνειρά μου σου δίνομαι,
ζω στην απόλυτη έννοια του ΄΄υπάρχω΄΄
-όχι για ένα λεπτό, όχι για μια μέρα,
αλλά για μια αιωνιότητα-.

Φτάνει μόνο το γλυκό βλέμμα σου
να καθρεφτιστεί στα ερωτευμένα μάτια μου
για να συνειδητοποιήσω
ότι ήδη έχεις διεισδύσει στην καρδιά μου
και διευθύνεις σαν μαέστρος τη ερωτική μουσική
που διαχέεται παντού από τα καρδιοχτύπια μου.
Φτάνει μόνο το αίσθημα αυτό της αναμονής
-θα έρθει, δε θα έρθει-
αυτό το αίσθημα της απελπιστικής αβεβαιότητας
για να καταλάβω
ότι έχεις κατακτήσει κάθε ίνα του κορμιού μου,
φτάνει να νιώσω λουσμένη απ’ το χαμόγελό σου
για ν’ αρχίσουν όλα τα κύτταρά μου να πάλλονται
με μανία, ερωτική τρέλα,
σαν ένα άλογο που καλπάζει με ορμή.

Εσύ διαπερνάς τις φλέβες μου,
καταλήγεις στην καρδιά μου
που από την πολλή λαχτάρα  για σένα
χτυπάει τόσο δυνατά – που δεν θ’ αντέξω-
σαν να θέλει να μ’ εγκαταλείψει
για να ΄΄τρυπώσει΄΄ στο σώμα σου
και να γίνει ένα με την καρδιά σου,
σαν να επιθυμεί ν’ αγκαλιάσει εσένα κι όλη τη γη
αφού σ’ αυτόν τον κόσμο ζεις κι αναπνέεις εσύ.

Πόσο διψώ για σένα,
για το αγαπημένο σου πρόσωπο,
για την ανάσα σου που δίνει ζωή στον κόσμο μου.

 Αγάπη μου, εσύ με παρασύρεις
σ’ άλλους κόσμους που δεν έχω ξαναδεί,
όσο κι αν αντιστέκομαι
πάντα οι αναμνήσεις σου και η παρουσία σου
είναι εδώ μπρος μου,
σε βλέπω παντού, όπου κι αν είμαι,
δεν μπορώ να σου ξεφύγω, είσαι παντού,

αρπάζοντας τις σκέψεις μου,
τα συναισθήματα μου, το εγώ μου,
την καρδιά μου, το κορμί μου, τη ζωή μου,
όλα μου….

Εσύ…Μόνο ΕΣΥ!...

Ευγενία Τζένη Τσιούγκου

7/1/2016




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου