Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2016

ΖΕΙΣ ΜΕΣΑ ΜΟΥ


 Η αγάπη μου δεν αγκαλιάζει μόνο εσένα,
αγκαλιάζει όλη τη γη.
Το καταλαβαίνεις ότι είναι μεγαλύτερη
κι απ’ τον κόσμο αυτό στον οποίο αναπνέεις;
Μπορεί να μην είμαι δίπλα σου
αλλά η καρδιά μου σ’ ακολουθεί
όπου κι αν βρίσκεσαι.
Ζεις μέσα μου, γι’ αυτό…

Ο έρωτας μου είναι μια θάλασσα,
πότε γαλήνια
γιατί σ’ αγκαλιάζει με τρυφερότητα,
πότε γεμάτη κύματα
που σε περικυκλώνουν με πάθος.
Κι όλα αυτά μέσα σ’ ένα όνειρο…
Ένα όνειρο δικό μου
που σ’ ακολουθεί χωρίς να το ξέρεις.

Γιατί δεν γνωρίζεις
πως πεθαίνω για να ζήσω μέσα σου,
στα μάτια σου, στις σκέψεις σου,
στην καρδιά σου, στο κορμί σου,
στον κόσμο σου…
Θέλω να ζήσω μέσα σ’ όλα αυτά,
γιατί όλα αυτά είσαι ΕΣΥ!

Όταν αντικρίζω τα μάτια σου,
νομίζω ότι ξαναζώ από την αρχή,
σαν να μην υπήρχα πριν,
σαν να γεννιέμαι για πρώτη φορά μέσα στο βλέμμα σου.

Δεν υπάρχουν λόγια
για να σου περιγράψω την ευτυχία που με κυριεύει ολόκληρη,
το γλυκό ρίγος που διαπερνά το σώμα μου –
δεν μπορώ να ελέγξω ούτε τα βήματά μου,
να έρθω κοντά σου - .

Με το γλυκό σου χαμόγελο
ο κόσμος γίνεται ωραιότερος,
γεμίζεις την καρδιά μου με ελπίδες.
Σκορπάς τριγύρω το φως που πάντα περίμενα,
χάνομαι στον καστανό ήλιο των ματιών σου,
με λυτρώνεις από τα βάσανα.

Είσαι η ανείπωτη λαχτάρα
που πάντα με οδηγεί να φιλήσω τα χείλη σου
με μια ορμή που με συγκλονίζει
πριν ακόμα το στόμα μου αγγίξει το δικό σου.

Μιλάς και όλα γύρω εξαφανίζονται,
είσαι ο κυρίαρχος της ατμόσφαιρας,
τα λόγια σου διαχέονται στο χώρο
σαν ένα γλυκό τραγούδι που δε θα ξεχάσω ποτέ.

Όταν με κοιτάς,
η καρδιά μου χρωματίζει τις ίριδες των ματιών μου μ’ έρωτα
και χίλιες λάμψεις κατοικούν στο βλέμμα μου.
Όταν μου χαμογελάς,
στο σώμα μου γεννιέται η πρόκληση
να σε φυλακίσω μες την αγκαλιά μου.
Όταν μου μιλάς,
όλος ο κόσμος περιστρέφεται γύρω απ’ το νόημα της ζωής,
περιστρέφεται γύρω από τον διακαή πόθο
που έχει κατακτήσει τα βάθη της ψυχής μου.

Αχ, μη με κοιτάς,
μη μου χαμογελάς,
μη μου μιλάς…
Με προκαλείς – ότι κι αν κάνω
εσύ θα είσαι ο ΄΄φταίχτης΄΄ - .
Όχι, όχι μην ακούς τι λέω…
Σε παρακαλώ, κοίτα με, χαμογέλα μου, μίλα μου…
Άλλωστε ακόμα κι όταν σε σκέφτομαι,
δεν μπορώ ν’ αντισταθώ στην υπέρμετρη σαγήνη
που εκπέμπει η ύπαρξή σου.

Με γητεύεις ολόκληρη,
θέλω να γευτώ τα χείλη σου,
να πεθάνω αργά, γλυκά μες την αγκαλιά σου,
έστω για μια φορά,
χωρίς να σκέφτομαι το μέλλον –
να ζουν μόνο το παρόν, εγώ κι εσύ - …

Όποτε είμαι κοντά σου,
είναι τόσο δύσκολο να μετρήσω το χρόνο.
Σβήνουν όλα,                                               
οι άνθρωποι, οι φωνές, τα τραγούδια, οι λύπες…
Ακόμα και τα δευτερόλεπτα
χάνονται στο μαγικό άπειρο του έρωτα.

Δε χρειάζεται να σου εκφράσω το πόσο σ’ αγαπώ.
Θα το δεις στο βλέμμα μου,
θα το αισθανθείς  από τη χροια της φωνής μου.
Το βλέμμα μου και η φωνή μου σ’ αγκαλιάζουν χωρίς να σ’ αγγίζω…
Γιατί ζεις μέσα μου…

Δε θα το πιστέψεις,
αλλά αρκεί μονάχα ένα όνειρο
για να πραγματοποιηθούν όλοι οι πόθοι
και να διαρκέσουν μια αιωνιότητα.
Ζεις πάντα μέσα μου, γι΄  αυτό…

Ευγενία Τζένη Τσιούγκου      
Ιανουάριος 2016








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου