Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2016

Να χαθώ μέσα σου…



Τα χείλη, τα όμορφα χείλη σου…
Ένας πόθος αξεπέραστος
που κυβερνά την σκέψη μου.

Το χαμόγελο, το γλυκό χαμόγελό σου…
Μια λάμψη παντοτινή
που μαγεύει τον κόσμο μου,
ευτυχία απρόσμενη
που κατακλύζει το είναι μου.

Τα μάτια, τα καστανά μάτια σου…
Δυο ήλιοι
που ζεσταίνουν τη γη
ξυπνώντας μια πλημμύρα ονείρων
που ζουν στο βλέμμα μου.

Το σώμα, το ωραίο σώμα σου…
Μια πρόκληση επαναλαμβανόμενη
σε κάθε κύτταρο του κορμιού μου.

Γιατί όλα σου με μεθάνε…
Ακόμη και τις αμέτρητες ώρες
που είσαι πολύ μακριά μου
σε ζω, σε αναπνέω,
βρίσκεσαι σε όλα γύρω μου
κι ας μην είσαι τώρα εδώ…

Ξέρεις…
Δεν είναι απαραίτητο να σε κοιτώ
για να ταξιδέψουν τα όνειρά μου
με συνοδοιπόρο την γλυκιά έκσταση του έρωτα.

Αρκεί μόνο μια ανάμνησή σου
για να βρεθώ
στο παραδεισένιο νησί του κόσμου σου.
Για να χαθώ μέσα σου…Εκεί…
Στην ονειρεμένη χώρα του κορμιού σου,
στην πολύχρωμη χώρα της ψυχή σου,
στην ηλιόλουστη χώρα των ματιών σου.

Να ζήσω σ’ ονειρογέννητες φαντασίες
χωρίς όρια
όπου θα είμαστε πρωταγωνιστές
εσύ κι εγώ.

Να γευτώ όλες τις ΄΄πατρίδες΄΄ σου
που γίνονται ένας ολάκερος κόσμος
κι εκεί ξεχύνονται
οι μυστηριώδεις περιπέτειες των πόθων μου.

Όλες οι ΄΄χώρες΄΄ σου γίνονται μία.
Μία και μοναδική χώρα
πάνω σε τούτη τη γη…
Αφού τα χείλη σου,
το χαμόγελό σου,
τα μάτια σου,
το σώμα σου,
είναι όλα μια ονειρική, εξαίσια χώρα.

Σ’ αυτή τη χώρα
θα ‘θελα να ταξιδεύω.
Να περιπλανιέμαι αμέτρητες ζωές
γεμάτες από σένα.

Ευγενία Τζένη Τσιούγκου
 11 – 9 - 2016





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου