Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2016

Είμαι το κύμα και είσαι η αμμουδιά



Είμαι το κύμα και είσαι η αμμουδιά.
Άσε με να χαϊδέψω σαν κύμα τ΄ απαλό σου σώμα, να φτάσω μέχρι την αγαπημένη σου μορφή και να τη δροσίσω.
Είμαι η θάλασσα και είσαι ο βράχος. Άσε με να ορμήσω πάνω σου σαν κύμα δυνατό - κύμα γεμάτο πάθος κι ερωτικό πυρετό - να σκορπιστώ πάνω στο ωραίο σου κορμί, να σε πλημμυρίσω ολόκληρο, να ενωθώ τόσο πολύ μαζί σου μέχρι να γίνω ένα με σένα, μέχρι να χαθώ μέσα σου, να σε λούσω μ΄ έρωτα, όπως ο αφρός της θάλασσας τον βράχο, να παρασυρθούμε μαζί από τα κύματα με προορισμό την άγνωστη απεραντοσύνη αυτού του κόσμου, να χαθούμε μαζί για πάντα στην αιωνιότητα.
Το νερό θα γίνει φωτιά- φλόγα του πάθους μου, ζωή μου, αγάπη μου, εσύ θάλασσά μου που με ταξιδεύεις στην τελειότητα αυτής της ζωής, στην ολοκλήρωση της ονειρεμένης ευτυχίας και στην πλήρωση του διακαούς μου πόθου που δεν είναι άλλος από εσένα.

Ευγενία Τζένη Τσιούγκου

Νοεμβριος 2015




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου