Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2016

Ένας έρωτας χωρίς σύνορα


Αν με ρωτήσεις πόσο πολύ σ’ αγαπώ,
δεν ξέρω να σου πω…
Ο έρωτάς μου είναι τόσο απέραντος
που δεν καταφέρνω να τον μετρήσω,
δεν μπορώ να βρω τα σύνορά του,
ούτε την αρχή ούτε το τέλος του.
Γιατί δεν έχει αρχή και τέλος…
Αυτό που θα μπορούσα να σου πω είναι ότι
κι αν δεν βρίσκω τα σύνορά του,
μπορώ να νιώθω την αγάπη μου για σένα πολύ δυνατά
αφού εσύ υπάρχεις και κυλάς μέσα μου.

Γιατί η καρδιά μου δεν χτυπά μόνο στο στήθος μου.
Ακόμη και το δέρμα μου κινείται,
πάλλεται από τα ξέφρενα καρδιοχτύπια μου.
Όλο το σώμα μου ΄΄παραλύει΄΄  γλυκά στην παρουσία σου.

Θα ‘θελα να γράψω τ’ όνομα σου πάνω στην καρδιά μου,
για να σε καλούν κοντά μου τ’ αμέτρητα καρδιοχτύπια μου,
ν’ ακούσεις ακόμα και το παθιασμένο σώμα μου
να φωνάζει τ’ όνομά σου…
Μόνο τ’ όνομά σου…

Γιατί όλοι οι δρόμοι της ζωής οδηγούν σε σένα,
όλοι οι πόθοι μου γίνονται αναπνοές
που ακολουθούν τον ρυθμό καρδιάς σου.
Χρειάζεται να σου εξηγήσω το μέγεθος της αγάπης μου;

Το ΄΄σ’ αγαπώ΄΄  που σου λέω με τα μάτια μου
είναι δύο λέξεις.
Στο βάθος των λέξεων κρύβεται η μαγεία:
Με κάθε ΄΄σ’ αγαπώ΄΄ σου προσφέρω τον εαυτό μου.
Μέτρα πόσες φορές σε κοίταξα λέγοντάς σου ΄΄σ’ αγαπώ΄΄…
Θα μπορέσεις να μετρήσεις τις φορές
που σου δίνομαι μ’ ένα βλέμμα μου;

Είναι άπειρες σαν τον έρωτα
που ταξιδεύει στο ατέρμονο ουρανό των ονείρων.

Άκουσε με την καρδιά σου τα λόγια μου…
Όλο το σώμα μου περιμένει την αγκαλιά σου.
Σ΄αγαπώ…

Ευγενία Τζένη Τσιούγκου   7 – 8 - 2016 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου