Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2016

Ο ήλιος σου



Πολλές φορές αναρωτιέμαι
αν η καρδιά μου είναι λουλούδι.
Γιατί σαν λουλούδι
η καρδιά μου και το βλέμμα μου
στρέφονται προς τον ήλιο,
αυτόν τον ήλιο των γλυκών ματιών σου
που ανατέλλει μαγευτικά όταν χαμογελάς.
Τα μάτια σου και το χαμόγελό σου
είναι μια ανατολή με τα χρώματα του έρωτα
που όμοιά της δεν έχω ξαναδεί.

Το χαμόγελό σου κρύβεται μέσα μου,
παραμένει αξέχαστο,
μια αλησμόνητη ευτυχία.
Ευτυχία σαν την αρχή της ζωής,
σαν τα πρώτα λουλούδια της άνοιξης,
σαν τ’ απαλό κύμα που χαϊδεύει τα πόδια
τους ζεστούς καλοκαιρινούς μήνες,
ύστερα από ένα μακρύ χειμώνα.

Τα μάτια σου...
Αχ, τα μάτια σου,
μια μαγεία ατέλειωτη,
μεθάει τις σκέψεις μου, τις επιθυμίες μου,
ολόκληρη εμένα.

Μια μαγεία τα μάτια σου…
Στα δευτερόλεπτα που τα μάτια μας ενώνονται,
ένα κύμα μέθης στο σώμα μου ορμάει
κύμα μέθης που γίνεται παλίρροια και μ’ αρπάζει,
σαν να μ’ αρπάζεις παθιασμένα εσύ…
Χάνομαι στην αγκαλιά σου μ’ ένα σου βλέμμα.

Η ύπαρξή μου στρέφεται
προς τον μοναδικό ήλιο των ματιών σου
που περιβάλλει το ερωτευμένο σώμα μου,
που ενώνεται με τους πόθους της ψυχής μου…
Πόσο μου αρέσει να χάνομαι στον δικό σου ήλιο
που κάνει τα μάτια μου πιο λαμπερά.
Πόσο μου αρέσει ο ήλιος σου
να γίνεται ένα με τα μάτια μου
όταν με κοιτάς εσύ…

Σαν λουλούδι
το βλέμμα μου αναζητά τα λαμπερά καστανά μάτια σου…
Δεν ξέρω
αν τα λουλούδια κοιτούν προς τον ήλιο άθελά τους.
Εγώ θέλω να σε βλέπω.
Κάθε στιγμή περιμένω
ν’ αντικρύσω τον ήλιο απ’ το χαμόγελό σου,
απ’ τ’ αγαπημένα μάτια σου.

Ένας ήλιος τα μάτια σου.
Ένας ήλιος το χαμόγελό σου.
Δύο ήλιοι που γίνονται ένας ήλιος
και υπάρχει μέσα μου:
Εσύ, εσύ μόνο…

Ευγενία Τζένη Τσιούγκου


11 – 8 – 2016 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου