Κυριακή 13 Νοεμβρίου 2016

Είσαι τ' όνειρο που λάμπει στο βλέμμα μου



Στα μάτια μου ζουν όνειρα που δεν κοιμούνται ποτέ.
Κι αν κάποιες φορές τύχει ν’ αποκοιμηθούν,
εσύ είσαι το όμορφο όνειρο που τα ξυπνά,
που τους δίνει νόημα,
που τα κάνει αμέτρητα…
Αμέτρητα όνειρα που οδηγούν σ’ ένα όνειρο: Εσένα.

Είσαι ο λόγος που τα όνειρά μου σκορπίζονται στο φως
- άλλοτε τόσο απαλά, άλλοτε τόσο έντονα –
σαν πουλιά που ξεχύνονται στον ουρανό με διάπλατα τα φτερά τους.
Είσαι ο λόγος που εκείνα ξαγρυπνούν
ταξιδεύοντας στ’ αστέρια σαν να θέλουν ν’ αγγίξουν το φεγγάρι…

Είναι όνειρα που περιπλανιούνται στα καταπράσινα μονοπάτια της γης,
μπορούν να πετούν πάνω απ’ τα κύματα,
στο γαλάζιο ορίζοντα της θάλασσας,
προχωρώντας προς την αιωνιότητα
που διαχέεται στον ανέφελο νυχτερινό ουρανό ενός διαρκούς καλοκαιριού.
Είναι όνειρα που θέλουν να τρέξουν μακριά, πολύ μακριά,
να έρθουν εκεί που βρίσκεσαι,
να σ’ αγγίξουν απαλά,
να σ’ αγκαλιάσουν με παθιασμένη ορμή,
να φιλήσουν τα μάτια σου, το στόμα σου, τα χέρια σου,
να σε τυλίξουν ολόκληρο,
να σ’ ερωτευτούν απ’ την αρχή…

Όνειρα πολλά που γίνονται ένα όνειρο:
Να συναντήσω ξανά τα ολόγλυκα μάτια σου,
να ζήσω για λίγο στο φωτεινό χαμόγελό σου
που φανερώνεται παντού σαν όνειρο.

Όνειρα που ενώνονται και σε τυλίγουν κρυφά σαν ένα όμορφο μυστικό,
όνειρα που ζωντανεύουν καρδιοχτύπια και σε φιλούν στα χείλη…
- Νιώσε το χάδι τους, νιώσε το φιλί τους
όταν σ’ αγκαλιάζουν τις ώρες του ήλιου, τις ώρες του φεγγαριού. -

Εσύ είσαι ο δημιουργός τους,
γι’ αυτό τα όνειρά μου αποζητούν να χαθούν μέσα σου.
Με το χαμόγελό σου τα ζωντανεύεις
κι έπειτα ξεγλιστρούν από μένα
γιατί προσπαθούν να κρυφτούν στην καρδιά σου.

Τα όνειρα μου όλα είσαι,
όνειρα γεμάτα ζωή, έρωτα,
φαντασίες ατέλειωτες που μαγεύουν τα μάτια μου,
όνειρα που χορεύουν γύρω μου όταν σε κοιτώ,
όνειρα που μ’ οδηγούν στην απόλυτη έκσταση
- μια έκσταση που μ’ ακολουθεί πάντα - ,
ταξίδι στη θάλασσα του έρωτα,
αναζητώντας για λιμάνι μόνο την αγκαλιά σου.

Είσαι τ’ όνειρο
που δίνει ζωή στα κύτταρά μου,
είσαι τ’ όνειρο
που κάνει το καρδιοχτύπι μου να ηχεί σαν το πιο όμορφο τραγούδι,
είσαι τ’ όνειρο που λάμπει στο βλέμμα μου…

Επειδή σ’ αγαπώ μπορώ να ονειρεύομαι
και να γεννιέμαι ξανά και ξανά, κάθε στιγμή,
σε κάθε όνειρο που αναδύεται στη σκέψη μου.

Κοίταξε τα μάτια μου,
θα δεις το πρόσωπό σου να καθρεφτίζεται δύο φορές …
Εσύ είσαι τ’ όνειρο που λάμπει στο βλέμμα μου!

Ευγενία Τζένη Τσιούγκου
10 – 5 – 2016 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου