Κυριακή 13 Νοεμβρίου 2016

Εισαι ενας μαγος



Είσαι ένας μάγος ή μήπως ένα όνειρο
ένας πόθος ή ο κόσμος μου όλος;
Ότι κι αν είσαι,
θα ‘θελα τόσο να τ’ανακαλύψω,
να χαθώ μαζί σου
μες σε όνειρα
που σβήνουν την πραγματικότητα…

Θέλω εσύ μόνο
να μου ξυπνάς πόθους τρελούς
που θα ζαλίζουν τις σκέψεις μου,
εσύ μόνο
να γράφεις στην καρδιά μου ερωτευμένους στίχους,
εσύ
να δίνεις άλλη διάσταση
σ’  ότι ακούω ,           
σ’ ότι βλέπω κι αγγίζω…

Θέλω,
αχ, πόσο θέλω να συναντηθούμε
σαν εραστές που διψούν για ένα φιλί παθιασμένο,
ένα φιλί του έρωτα και της ζωής που δίνεται
όταν τα βλέμματα συναντιούνται,
όταν ενώνονται τα χείλη,
όταν πλέκονται τα χέρια,
όταν πάλλονται τα σώματα.
Θέλω να βρεθούμε στο πιο κρυφό μονοπάτι της γης,
σ’ αυτό που ανθίζουν η επιθυμία και η ερωτική ολοκλήρωση,
ο κόσμος μου να ενωθεί με τον δικό σου κόσμο…

Σου ζητάω πολλά;
Μ’ έχεις μαγέψει τόσο πολύ,
πιστεψέ με,
ότι σου ζητώ είναι λίγο
αν μετρήσω όλα αυτά που νιώθω για σένα…
Η μαγεία σου μ’ έχει τυλίξει σαν ένα δίχτυ
που δεν μ’ αφήνει να ξεφύγω
κι όμως όταν σ’ αντικρύζω,
μπορώ να δραπετεύσω
και να ταξιδέψω με το σύννεφο τ’ονείρου…
Εκεί προσπαθώ να εισχωρήσω σ’ ότι είναι δικό σου,
να υπάρχω στον κόσμο σου…

Είσαι ένας μάγος που με παγιδεύει
αλλά εγώ καταφέρνω να ξεφεύγω
για να περιπλανηθώ στο γλυκό βλέμμα των ματιών σου.


Πόσα ακόμα θέλεις να σου πω,
για να νιώσεις ότι μ’ έχεις μαγέψει;
Με πόσα ακόμα συναισθήματα
θέλεις να ζωγραφίσω την ψύχη μου
για να δεις στα μάτια μου
τη μαγεία της ύπαρξης σου που καθρεφτίζεται σαν λάμψη;

Είσαι μάγος από τα παραμύθια
ή πλάσμα υπέροχο μιας απίστευτης πραγματικότητας;
Μάλλον είσαι ένας μάγος
που γοητεύεις με το πάθος της νιότης σου τη ζωή μου,
που με γητεύεις ολόκληρη μ’ ένα σου βλέμμα,
που παρασύρεις το σώμα μου σαν μια ξεχωριστή ηδονή,
που πλανεύεις τους χτύπους της καρδιάς μου
με τα όμορφα χείλη σου όταν χαμογελάς…

Μ’ έχεις σαγηνεύσει,
με φυλάκισες στη χώρα του έρωτα…
Μάγε μου,
έλα να με μαγέψεις κι άλλο…

Ευγενία Τζένη Τσιούγκου

13/3/ 2016

     
 







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου