Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2016

ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΠΟΥ Σ’ ΑΚΟΛΟΥΘΩ...




Αν είσαι μόνος και νιώσεις ξαφνικά
μια ακόμη καρδιά να χτυπά δίπλα στην καρδιά σου,
μην αναρωτηθείς ποια είναι αυτή η καρδιά…
Είμαι εγώ που σ’ αγκαλιάζω σφιχτά με τα χέρια μου,
με την καρδιά μου.

Αν νιώσεις μια απρόσμενη γλυκιά ανατριχίλα στο πρόσωπό σου,
μην ψάξεις γύρω σου…
Είμαι πάλι εγώ που σου χαϊδεύω τα μάτια,
σου φιλώ το στόμα απαλά.

Αν αισθανθείς ένα αεράκι με άρωμα παράξενο και ευωδιαστό
- σαν τον έρωτα –
που θα φέρει ένα ωραίο ρίγος στο κορμί σου,
θα είμαι πάλι εγώ…
Θα είναι η αναπνοή μου
αφού ανασαίνω πιο γρήγορα από τη λαχτάρα να γυρίσεις,
να σε ξαναδώ.

Αν η καρδιά σου χτυπήσει πιο γρήγορα,
ενώ είσαι τόσο ήρεμος,
μη φοβηθείς…
Θα είμαι πάλι εγώ…
Είναι η καρδιά μου
που στέλνει αγάπη κι όνειρα στην καρδιά σου.
Μια αγάπη απέραντη όπως η θάλασσα,
όνειρα αμέτρητα όπως τα κύματα.

Όταν θα νιώσεις στα ξαφνικά μια αγκαλιά, ένα χάδι, ένα φιλί,
μια καρδιά που χτυπά, μια αναπνοή τόσο διαφορετική,
σκέψου λίγο, θα το βρεις…
Εγώ θα είμαι γιατί σ’ αγαπώ μ’ όλη την τρέλα του έρωτα…
Νιώσε με εκείνες τις στιγμές, μου φτάνει αυτό.

Όλα όσα αισθάνεσαι είναι δικά μου
κι έρχονται ξανά και ξανά σ’ εσένα και γίνονται δικά σου.
Έρχομαι ολόκληρη σε σένα και σου φέρνω τα δώρα μου:
Είναι η τρυφερή αγκαλιά μου, τ’ απαλό μου χάδι,
το διψασμένο φιλί μου,
οι δυνατοί χτύποι της καρδιάς μου,
η γεμάτη νοσταλγία αναπνοή μου.
Είμαι εγώ που σε σκέφτομαι και σ’ αγαπώ…
Εγώ που με τη ζωή μου τη ζωή σου ακολουθώ…

Ευγενία Τσιούγκου
27 – 7 – 2016 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου