Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2023

 

Το καλοκαίρι που έφυγε ήταν το πιο όμορφο…

Γιατί εσύ γεννήθηκες και έμεινες μες στην καρδιά μου…

 Ένα αλλιώτικο καλοκαίρι σαν το βλέμμα σου…

Φωτεινό καλοκαίρι σαν τα λόγια σου,

έντονο σαν το συναίσθημα του έρωτα…

Τόσο φωτεινό για να μη φοβάμαι τους χειμώνες που θα ‘ρθουν,

τόσο έντονο για να ζω το τώρα με όλη μου την ψυχή…

Και σ’ ευχαριστώ για όλες τις στιγμές των ματιών και των λέξεών σου…

Τώρα με περιμένουν αλλιώτικες στιγμές,

αλλιώτικοι ρυθμοί στην καρδιά μου…

Ένα τώρα που περιέχει τη σκέψη σου, ολόκληρο εσένα…

Το καλοκαίρι που έφυγε ήταν το πιο όμορφο…

Γιατί είχε κάτι από σένα, γιατί είσαι το ίδιο το καλοκαίρι…

Γιατί υπάρχεις μέσα μου σε όλες τις εποχές μου…

 

Ευγενία Τζένη Τσιούγκου

7 – 10 - 2022



 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου