Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2023

 

Θα ‘θελα να φιλήσω το γλυκό γέλιο σου,

αυτό το γέλιο σου που εξαφανίζει όλες τις λύπες του κόσμου…

Θα ‘θελα να φιλήσω όλο σου το σώμα με το βλέμμα μου,

αυτό το σώμα σου που κάνει το αίμα μου να σκιρτά από πόθο…

Θα ‘θελα να φιλήσω τα μικρά σου χείλη,

αυτά τα χείλη σου που λένε τα πιο τρυφερά λόγια,

που φωνάζουν τ’ όνομά μου σαν να είναι η ωραιότερη λέξη του κόσμου,

βάλσαμο που κυλά σαν δάκρυ λυτρωτικό στων ματιών μου την άκρη…

Θα ‘θελα να φιλήσω τα μάτια σου,

αυτά τα μάτια σου σαν φως που σκορπίστηκε μεμιάς

πάνω στου κορμιού μου το απέραντο άλγος…

Θα ‘θελα να φιλήσω το πρόσωπό σου,

κάθε μικρό σημάδι του, κάθε σπιθαμή του,

αυτό το πρόσωπό σου που σε ανύποπτο χρόνο γίνεται ένα με το δικό μου…

Θα ‘θελα να σε φιλήσω τόσο

μέχρι το σώμα μου να χαθεί στο δικό σου,

μέχρι οι ψυχές μας να ταξιδέψουν στο σύμπαν,

μέχρι τα χείλη μας να πουν ένα πρωτόγνωρο τραγούδι,

μέχρι τα μάτια μας να ζωγραφίσουν της ζωής τους πόθους,

μέχρι εσύ κι εγώ να γίνουμε το επόμενο θαύμα της απόλυτης ύπαρξης…

 

Ευγενία Τζένη Τσιούγκου




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου