Τετάρτη 22 Νοεμβρίου 2017

ΕΙΣΑΙ ΣΤΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΜΟΥ

Τα ποιήματά μου αμέτρητα
έχουν μια γεύση
ανυπομονησίας και προσμονής,
χαράς και λύπης,
απουσίας και παρουσίας,
έχουν την εικόνα σου
και μια ατέλειωτη επιθυμία για σένα…
Και στην πιο μικρή λέξη μου
ξεπροβάλλεις εσύ κι ας λείπεις…

Κι όλα τα λόγια μου
γραμμένα κι άγραφα
μιλούν για σένα, ζητούν εσένα,
κι έχουν χρώματα,
τα χρώματα του προσώπου σου,
κι έχουν ήχους,
τους ήχους της ερωτευμένης καρδιάς μου,
κι έχουν μουσική,
τη μουσική της γλυκιάς φωνής σου
κι έχουν φως
το φως απ’ τα φλογερά μάτια σου.

Και κρύβονται θαύματα στα λόγια μου
που σε κάθε ανάμνησή σου πραγματοποιούνται
και στην παρουσία σου ολοκληρώνονται…
Κι εμφανίζονται μακρινοί ορίζοντες με ουράνια τόξα,
θάλασσες απέραντες κι ωκεανοί έρωτα
όπου μια βαρκούλα πάντα περιπλανιέται σα χαμένη
εκείνη της νοσταλγίας,
κι ανθίζουν μεγάλοι κήποι
όπου τα φιλιά σου που περιμένω
γίνονται κόκκινα τριαντάφυλλα
κι έρχονται στα λόγια μου
καταιγίδες πάθους
όπου οι πόθοι σταλάζουν στο σώμα μου.

Και υπάρχεις πάντα στα ποιήματά μου,
αυτά που γράφει η καρδιά μου
και πάντα θα είσαι στα λόγια μου,
εκείνα που δεν έχω πει,
εκείνα που δεν έχω γράψει ακόμη…
Μόνο για σένα…

Ευγενία Τζένη Τσιούγκου

22-11-2017

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου