Πέμπτη 1 Ιουνίου 2017

Ένα χαμόγελό σου ήταν η αιτία
να φυλακιστώ στο βλέμμα σου
και μερικές ασήμαντες λέξεις σου αρκετές
για να πιαστώ στα δίχτυα του έρωτα.

Ο ερχομός σου έφερε την πραγμάτωση τ’ ονείρου
που χρόνια διαπερνούσε απ’ άκρη σ’ άκρη  το κορμί μου,
κατεύθυνε κρυφά την σκέψη μου
και προκαλούσε το δυνατό χτυποκάρδι μου.
Χρόνια ολόκληρα αναζήτησης και προσμονής
κρύφτηκαν στ’ ακτινοβόλα μάτια σου
και πρόβαλλαν ολοζώντανα στο χαμόγελό σου.

Κι όλες οι όμορφες στιγμές που νόμιζα πως νοσταλγούσα
σβήστηκαν σ΄ένα σου βλέμμα
και  κατέφτασαν απροσδόκητα
οι δικές σου στιγμές οι αγαπημένες στα χρόνια που περνούν
μεγαλώνοντας την ανάγκη να σε δω,
ν΄αναριγήσω ξαφνικά σε μια αναπάντεχη συνάντηση μαζί σου.

Κι από τότε περπατώ σε δρόμους
όπου υπάρχει η λάμψη απ’ το πέρασμά σου
και το φως απ΄τα μάτια σου
να διατηρούν τον ήλιο σε κάθε γωνιά της ψυχής μου,
ν' αγωνίζονται να διώξουν τα σκοτάδια που δημιουργεί η απουσία σου,
να ενισχύουν τα ήδη δυνατά καρδιοχτύπια μου
και να εξαφανίζουν κάθε πιθανότητα
να ξεχάσω το σύντομο πέρασμά σου απ΄τη ζωή μου.

Κι όλα για το χαμόγελό σου και τα μάτια σου
που ζουν σε κάθε κομμάτι του είναι μου,
και πάντα εσύ και μόνο εσύ
που κατοικείς στο πιο βαθύ,
στο πιο κόκκινο σημείο της καρδιάς μου.

Ευγενία Τζένη Τσιούγκου
31/5/2017

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου