Δευτέρα 29 Μαΐου 2017

ΣΕ ΠΡΟ(Σ)ΚΑΛΩ

Σε προσκαλώ με το βλέμμα μου,
με το είναι μου που τρέμει όλο λαχτάρα,
με την επιθυμία που δονεί τα κύτταρά μου,
με το αίμα μου κατακόκκινο να κυλά μόνο για σένα…

Σε προσκαλώ να μ΄αγγίξεις,
πρώτα με τ’ ακροδάχτυλά σου,
να ταξιδέψεις και να περιπλανηθείς στα μάτια μου, στα χέιλη μου,
να διατρέξεις το κορμί μου ολόκληρο,
με την αφή σου να με γευτείς αχόρταγα,
ν’ ακούσεις πόθους που μιλάνε, που εκρήγνυνται,
που ενωνονται  στο πάθος και στη δίνη των χαδιών σου…

Σε προσκαλώ να με φυλακίσεις με τα χέρια σου,
μες στη μεγάλη αγκαλιά σου 
να εκτοξευτώ σε ουρανούς απέραντους, να βυθιστώ σε θάλασσες φουρτουνιασμένες,
να μ’ αγκαλιάσουν  ασφυκτικά όνειρα και ηδονές 
που μουρμουρίζουν λέξεις του έρωτα…

Σε προσκαλώ να με κατακτήσεις με τα φιλιά σου,
φιλιά που θ’ αναπνέουν βαθιά, θα προκαλούν δυνατούς αναστεναγμούς, 
και  θα παθιάζουν τα ηχηρά ‘’σ’ αγαπώ ‘’ μας,
φιλιά που θα γίνονται αστέρια και θα λάμπουν πάνω στα κορμιά μας…

Σε προσκαλώ να γίνεις ένα με τη ζωή μου,
οι αισθήσεις μου να υπάρχουν στις αισθήσεις σου,
το σώμα σου να είναι σώμα μου,
οι ανάσες μας να παλέψουν σ’ άνισο αγώνα
-μια να κυριαρχείς εσύ και μια εγώ-,
η ορμή σου απέναντι στην ορμή μου,
η φωτιά σου ν’ αναμετρηθεί με τη φωτιά μου
και το μανιώδες, ιλιγγιώδες ένστικτο του έρωτα
να μας παρασύρει σε κόσμους αθέατους , ανύπαρκτους,
σ’ ένα ταξίδι μοναδικό χωρίς επιστροφή…

Σε προσκαλώ με το φλύαρο βλέμμα μου, με τ΄αμιλητα χείλη μου,
με την ακατάπαυστη ανάσα μου, με το αδιάκοπο καρδιοχτύπι μου,
με την ανάγκη που επιβάλλει ο έρωτας, 
με την πρόκληση  που πυρπολεί την ψυχή μου,
με μια τρέλα χωρίς σύνορα,
με πάθος παράφορο, αβυσσαλέο να ρέει σφοδρά στο κορμί μου
χωρίς δισταγμό και λογική...

Επιτακτικά, με τόλμη
σε προ(σ)καλώ...

Ευγενία Τζένη Τσιούγκου
29/5/2017

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου