Σάββατο 13 Μαΐου 2017

ΠΟΥ ΝΑ ‘ΣΑΙ

Που να ‘σαι;
Ένα μαρτύριο αυτή η απορία,
φέρνει σκοτάδι και κρύβει το φως του έρωτα
σαν ένας δυνατός χείμαρρος που με πνίγει.
Που να ΄σαι;
Ένας βάναυσος χτύπος στην καρδιά μου αυτό το ερώτημα,
τα χνάρια σου σβήστηκαν
και μια θάλασσα πόνου με τύλιξε.
Που να ‘σαι;
Ένα πλήγμα βαρύ αυτή η αναζήτηση
σαν το κυνήγι της ζωής χωρίς ελπίδα.
Κι όμως, πολλές φορές, ξέρω που βρίσκεσαι:
Είσαι στην λάμψη των ματιών μου,
στο φως που γεννά η ανάμνησή σου,
στο σκοτάδι της πλανεύτρας νύχτας και της απουσίας σου,
στις στιγμές που το βλέμμα σου
ξυπνά την πρόκληση στο είναι μου.
Είσαι στο κάθε ξαφνικό καρδιοχτύπι μου,
βρίσκεσαι στην ατέλειωτη θάλασσα της αγάπης μου,
στην ασίγαστη τόλμη που με κυριεύει,
στις αλλεπάλληλες αναζητήσεις μου
για μερικά λεπτά γεμάτα από σένα.
Είσαι στις ελπίδες μου,
στο σώμα μου που φλέγεται
από τη θύμηση της ζεστής ματιάς σου,
είσαι στην καρδιά μου που χτυπά στον ρυθμό της ζωής σου.

Ευγενία Τζένη Τσιούγκου
13/5/2017



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου