Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2016

Σε θελω

Σε θέλω...

Ποτέ δεν σ’ αγκάλιασα σφιχτά,
ποτέ δεν φίλησα το στόμα σου,
ποτέ δεν μου είπες λόγια αγάπης.
Τότε γιατί εγώ εδώ και πολύ καιρό
- να’ ναι μήνες, να’ ναι χρόνια,
απ’ τον πολύ έρωτα τα ‘χω χάσει,
έχω ξεχάσει να μετρώ-
αχ, τότε γιατί σε θέλω τόσο,
γιατί νιώθω να μ’ αγκαλιάζει η φλόγα του κορμιού σου,
νιώθω να γεύομαι το νέκταρ των χειλιών σου,
νιώθω ν’ ακούω τη φωνή σου να μου τραγουδάει
την πιο όμορφη μελωδία με το πιο αληθινό σ’ αγαπώ;

Ξύπνα με απ’ τ’ όνειρο
με μια ολοπόρφυρη αγκαλιά,
μ’ ένα μεθυστικό φιλί,
μ’ ένα δικό σου τραγούδι.

Σε θέλω…
Μην μ’ αφήνεις να αιωρούμαι στο πουθενά.

Σε θέλω…
Γίνε τ’ όνειρό μου και η αλήθεια μου,
η πραγματικότητα μου μέσα στ’ όνειρο.
Το θέλω τόσο πολύ!
Σε θέλω τόσο πολύ!

Γλυκό μου χαμόγελο,
θέλω να πιω το μέλι απ’ την κερήθρα των χειλιών σου…

Είσαι ο ονειρικός μου πόθος ή το αληθινό μου όνειρο;

Αρκεί μόνο να σε σκεφτώ
για να νιώσω ότι σε ζητά απεγνωσμένα ως και το τελευταίο κύτταρό μου.
Αρκεί ν’ ακούσω τα βήματα απ’ το θεσπέσιο κορμί σου
κι όλα γύρω μου εξαφανίζονται μονομιάς.
Περνάς δίπλα από το διψασμένο για σένα σώμα μου
– δεν μ’ αγγίζεις καν -
αλλά μια λαχτάρα ανείπωτη με κατακλύζει,
νιώθω πως αν δεν σε φιλήσω εκείνη τη στιγμή,
θα καώ στη φωτιά μου,
θα με πνίξει ένας φλογισμένος καταρράκτης,
θα μ’ εγκαταλείψουν οι χτύποι της καρδιάς μου,
θα χαθώ από τούτο τον κόσμο.

Απ’ όλα τα σημεία του κορμιού μου
αναβλύζει η υπέρτατη επιθυμία να σ’ αγκαλιάσω.

Σε θέλω…
Γλυκό μου αγόρι, με το πιο λαμπερό χαμόγελο,
αν είμαι ξύπνια, οδηγησέ με στην πραγμάτωση του ονείρου μου
και μην μ’ αφήσεις να κοιμηθώ,
παίδεψέ με, βασανισέ με με τα τρυφερά φιλιά σου.
Κι αν κοιμάμαι, έλα στ’ όνειρό μου
κι οδηγησέ με σε μια θάλασσα από χάδια ταξιδιάρικα
κι άσε με να πνιγώ στην παθιασμένη τρικυμία της αγκαλιάς σου αργά, γλυκά…
Το μανιασμένο κύμα του κυκλώνα
ας μας βγάλει στην ακτή του παραδείσου…
Όταν πια θα έχει κοπάσει ο τρελός παροξυσμός του έρωτα
θα μείνουμε αγκαλιασμένοι σαν ένα σώμα…
Έλα μαζί μου, κάνε το, πριν ξεθωριάσει τ’ όνειρο, πριν ξυπνήσω.

Σε θέλω…
Έλα κοντά μου…
Εσένα, μόνο εσένα, γλυκά μου μάτια, περιμένω...
Οι πόθοι μου, οι σκέψεις μου,
η καρδιά μου που πάλλεται στο ρυθμό του έρωτα,
όλα μόνο σ’ εσένα ανήκουν...

Από την καρδιά μου αναδύεται το μεθυστικό άρωμα του έρωτα.
Θέλεις να σ’ αρωματίσω;

Αγάπη μου, σε περιμένω, δες,
είμαι έτοιμη για το χορό του έρωτα,
μπροστά σου στέκομαι με την ψυχή μου ολόγυμνη
ενώ το σώμα μου έχει ντυθεί με άλικους πόθους.
Το λάγνο βλέμμα μου σε καλεί,
θα χορέψουμε;
Σε θέλω…


Ευγενία Τζένη Τσιούγκου

Νοέμβριος 2015



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου