Παρασκευή 3 Μαρτίου 2023

 

ΈΛΑ ΑΠΟΨΕ

Έλα απόψε

που η τρέλα του έρωτα με συνεπαίρνει…

Έλα μέσα στη νύχτα,

φανερώσου μπρος μου πίσω από λεπτές κουρτίνες

εκείνες που χορεύουν με τον έρωτα…

Ταίριαξε το κορμί σου με το κορμί μου

σαν δύο ζωές που ψάχνουν απεγνωσμένα η μία την άλλη,

ξάπλωσε δίπλα μου και μη μιλάς

μόνο άγγιζε ψυχή και κορμί…

 

Έλα απόψε

που η τρέλα του έρωτα φωνάζει τ΄ όνομά σου…

Έλα μέσα στη νύχτα ξαφνικά,

χωρίς να μου έχεις πει τίποτα πριν…

Έλα και αγκάλιασε ψυχή και κορμί

μέχρι η αφή σου να προκαλέσει την ορμή του πάθους,

μέχρι η γεύση των φιλιών σου

να σβήσει διαπαντός την πίκρα του παρελθόντος…

 

Έλα απόψε

που η τρέλα του έρωτα μοιάζει με κάψα καλοκαιριού…

Έλα μέσα στη νύχτα σαν τρυφερός κατακτητής

που γλυκά μιλά και τόσο υπέροχα κοιτά,

σαν επισκέπτης της αγάπης

που έρχεται αποφασιστικά μόνο για μένα…

 

Έλα απόψε να μπλέξουμε τα σώματά μας

με αισθήσεις μεθυστικές

και απόλυτα εναρμονισμένες με της καρδιάς τους χτύπους

και των επιθυμιών τα ευωδιαστά λόγια,

να ενώσουμε της ψυχής μας τα κομμάτια

και να νιώσουμε ότι γινόμαστε ένα χωρίς τέλος…

Έλα απόψε και κάνε εμένα και την τρέλα μου δικές σου…

Έλα απόψε…

 

Ευγενία Τζένη Τσιούγκου

6 – 12 - 2022

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου