Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2023

 ΑΠΟΨΕ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΑ


Ψηλά στον ουρανό αστέρια...
Βράδιασε, βράδιασε και μέσα μου μοναξιά
κι εσύ δεν ήρθες...
Απόψε πιο πολύ απ' όλες τις φορές σε περίμενα....
Ήθελα τόσο να σε δω,
να μιλάμε κάτω απ' τον ανέφελο ουρανό...
Μόνο αυτό...
Ο καιρός άρχισε να αλλάζει...
Η βραδιά δεν είναι πια καλοκαιρινή...
Άρχισε να κάνει κρύο,
μα αν ήσουνα εδώ θα είχα τη ζεστασιά της φωνής σου...
Τώρα που δεν ήρθες το κρύο δυνάμωσε...
Ας ερχόσουν για λίγο, μόνο για λίγο...

Απόψε σε περίμενα περισσότερο από κάθε άλλη φορά...
Ξέρω ότι δεν το έκανες επίτηδες,
απλώς εγώ ήθελα να δω τα μάτια σου ....
Κόσμος γύρω, μα εγώ νιώθω μόνη, εγώ και τ
αστέρια...
Περίμενα το βλέμμα σου...
Δεν πειράζει,
εγώ σ’ αγαπώ έτσι κι αλλιώς και ξέρω πως το αξίζεις...
Απόψε περίμενα το γέλιο σου
σαν τραγούδι στης νύχτας τη μαγική σιωπή...
Απόψε σε περίμενα, ίσως μια άλλη φορά να έρθεις...
Σε περιμέναμε...
Εγώ και η έναστρη νύχτα...

Ευγενία Τζένη Τσιούγκου



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου