Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2023

 

Μνήμες από σένα

 

Αν υπάρχει η μαγεία του έρωτα

τότε ζει στα υπέροχα μάτια σου.

Γι’ αυτό έχω δεθεί

ακόμη και με τις μνήμες σου.

Μνήμες είναι,

μα κατακλύζουν το παρόν.

 

Μνήμες από τ’ αμέτρητα αστέρια

που υπάρχουν στα μάτια σου

και σκορπίζονται στο βλέμμα μου.

Μνήμες λαμπερές,

λουσμένες από το καστανό φως των ματιών σου.

Μνήμες που βυθίζονται στην καρδιά μου

όπως εγώ βυθίζομαι στο έντονο βλέμμα σου.

Μνήμες που με γητεύουν χωρίς τελειωμό.

 

Μνήμες που είναι αδύνατον να ξεθωριάσουν

αφού ακόμη φέρνουν ένα γλυκό ρίγος

στα πιο μύχια κύτταρά μου.

Γιατί πάντα οι μνήμες σου υπάρχουν στην μνήμη μου.

Γιατί πάντα επιθυμώ με λαχτάρα

ν’ ακολουθώ τους δρόμους

που φέρνουν κι άλλες, αμέτρητες μνήμες από σένα.

Μνήμες ηλιόλουστες από το χαμόγελό σου.


Μνήμες ονειρικές,

πλημμυρισμένες απ’ τη γοητεία σου,

γοητεία μοναδική

που πλανιέται στην ησυχία της νύχτας.

Μνήμες από σένα

σαν ζεστές νύχτες καλοκαιρινές

που μ’ αγκαλιάζουν,

και ηχεί μονάχα

τ’ ασταμάτητο τραγούδι απ’ τα τριζόνια.

Μνήμες σαν βαρκούλες

που πλέουν με τα πυροφάνια τους

κάτω απ’ το ολόγιομο φεγγάρι,

στην ήρεμη θάλασσα των σκέψεων.

Μνήμες όλο πάθος

που ορμούν στην ψυχή μου

φέρνοντας μια τρικυμία αισθήσεων.

 

Εσύ φωτίζεις τον κόσμο της ψυχής μου,

τον κόσμο γύρω μου

κι όλες τις εικόνες που φτάνουν στα μάτια μου,

εικόνες απ’ το παρελθόν, εικόνες απ’ το παρόν

αφού σε σκέφτομαι κάθε στιγμή

κι ακόμη σε θέλω τόσο πολύ.

 

Μνήμες από άπιαστες στιγμές

που χάνονται στον ουρανό σαν γλάροι.

Μνήμες γεμάτες απ’ τα χρώματα της ευτυχίας,

μνήμες γεμάτες νοσταλγία.

Μνήμες από τα σιωπηλά ΄΄σ’ αγαπώ΄΄ μου…

 

Μνήμες όλο έρωτα,

αλησμόνητες μνήμες.

Μνήμες απ’ το βλέμμα σου,

μνήμες από σένα…

 

Ευγενία Τζένη Τσιούγκου



 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου