Κυριακή 7 Ιανουαρίου 2018

ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΩ

Προσπαθώ να σε ξεχάσω,
να σε σβήσω οριστικά απ’ τον κόσμο των ονείρων μου,
μα είναι εκείνη η ματιά σου
που βυθίζεται στα κύτταρά μου,
προχωρά στο δέρμα μου
και γίνεται ένα με το σώμα μου.

Και τις νύχτες τις ατέλειωτες
τα δάκρυα σταλαγματιές τους πόνου
κάνουν μάταιες απόπειρες να πνίξουν τις αναμνήσεις σου
μα είναι τόσο φωτεινές
που το δωμάτιο λάμπει μες στο σκοτάδι
σαν το φεγγάρι ολόγιομο να τρύπωσε στο σπίτι
απαλά και ανάλαφρα μες απ’ τις κλειστές κουρτίνες.

Και πίσω απ’ το φεγγάρι έρχεσαι εσύ,
μπαίνεις απ’ το παράθυρο
και φαντασίες του έρωτα σ’ ακολουθούν,
με κλείνεις βαθιά στην αγκαλιά σου
και οι νυχτερινοί ήχοι γίνονται λέξεις,
φράσεις κι ερωτόλογα, γίνονται η φωνή σου,
ψίθυροι μυστικών ανάμεσα στους δυο μας.

Κι έπειτα κοιμάμαι 
ικανοποιημένη και σίγουρη
πως τάχα αυτή θα είναι η τελευταία φορά
που ήρθες στο κρεβάτι μου
και πάλι θα γελαστώ
όταν τη νύχτα οι αναμνήσεις θα έρθουν όλες μαζί
σαν ένας ανεμοστρόβιλος που αρπάζει την καρδιά μου
και την ταξιδεύει πάντα εκεί που βρίσκεται η δική σου.

Ευγενία Τζένη Τσιούγκου

7-1-2018

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου