Παρασκευή 19 Ιανουαρίου 2018

ΟΣΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ…

Δε θα μιλήσω,
στη σιωπή μου θα νιώσεις
όσα θέλω να σου πω,
στα μάτια μου θα διαβάσεις την αλήθεια,
στα μάτια μου,
εκεί που οι λέξεις δημιουργούν σχήματα
κι έχουν το χρώμα του έρωτα,
στα μάτια μου θα δεις τις σκέψεις μου,
εκεί που αφηγούνται παραμύθια τα όνειρα
και ζουν οι δυνατές αναμνήσεις.
Δε θα μιλήσω,
στη σιωπή μου θα νιώσεις
όσα θέλω να σου πω,
εκεί που υπάρχει η νοσταλγία
και τριγυρίζει το φως του έρωτα,
στα μάτια μου θα διαβάσεις τη λύπη
εκεί που οι λέξεις ριγούν
και η θύελλα της ψυχής
αναπολεί τα περασμένα.
Δε θα μιλήσω,
στη σιωπή μου θα νιώσεις
όσα θέλω να σου πω,
στα μάτια μου θα διαβάσεις την αγάπη,
στα φλύαρα μάτια μου
που δεν χορταίνουν να σε βλέπουν,
στα μάτια μου,
εκεί που οι λέξεις δραπετεύουν
και στολίζουν δυο όμορφα χείλη
τα χείλη σου
εκεί που οι λέξεις ντύνονται
την ακόρεστη δίψα του πόθου
και ταξιδεύουν σε δυο πύρινα αστέρια
τα μάτια σου…

Ευγενία Τζένη Τσιούγκου
19-1-2018


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου