Τρίτη 10 Οκτωβρίου 2017

ΣΕ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ

Αν προσπαθήσεις να με βρεις
θα είμαι εκεί κοντά σου,
γιατί η σκέψη μου μαζί σου ταξιδεύει
και τριγυρνά στον αέρα,
κινείται γύρω από σένα,
στον ρυθμό της αναπνοής σου.

Κι αν σ’ αγκαλιάζω μόνο με τη σκέψη,
σου χαρίζω άλλα τόσα,
την μικρή ζωή μου και το ανυπότακτο καρδιοχτύπι μου,
τ’ ανυπόμονα μάτια μου και τ’ αμίλητα χείλη μου,
μα πιο πολύ τον έρωτα
που μπορεί να κρύβεται σ’ όλα μου,
να κρύβεται και να φανερώνεται,
να μικραίνει και να δυναμώνει
στη σκέψη μου που σε σένα ταξιδεύει.

Κι αν σε φιλώ μόνο με τα μάτια μου,
σε τυλίγω μ’ όλο το κορμί μου,
με τα χέρια μου αφήνω φιλιά στην μορφή σου,
σου φέρνω φαντασίες που χορεύουν,
που τρυπώνουν γλυκά μες στην αγκαλιά σου
κι έπειτα πάλι γίνονται σκέψεις
που κινούνται γύρω από σένα,
στον ρυθμό της αναπνοής σου.

Κι έτσι με την σκέψη μου
σου στέλνω την αγάπη μου και τα φιλιά μου
κι έτσι, μ’ αυτόν τον τρόπο σ’ αγαπώ…

Ευγενία Τζένη Τσιούγκου

10-10-2017

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου